Get Adobe Flash player

Raamatupidamine

OMA TEENUSEID OSUTAME

väikese ja keskmise suurusega äriühingutele, füüsilisest isikust ettevõtjatele, mittetulundusühingutele ja korteriühistutele.

 Raamatupidamine 

  • jooksev raamatupidamine
  • eelmiste perioodide korrastamine
  • konkreetse perioodi  raamatupidamine
  • raamatupidamise sisseseadmine
  • raamatupidamise sise-eeskirjade koostamine
  • algdokumentide kontroll ja töötlemine
  • müügiarvete koostamine
  • müügiarvete ja laekumiste kajastamine reskontros
  • ostuarvete ja tasumiste kajastamine reskontros
  • komandeeringu- ja kuluaruannete koostamine
  • põhivahendite arvelevõtmine, mahakandmine, amortisatsiooni arvestamine
  • laoarvestuse pidamine
  • deklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksu- ja Tolliametile
  • statistiliste aruannete koostamine ja esitamine Statistikaametile
  • aruannete (bilanss, kasumiaruanne) koostamine
  • objekti arvestuse pidamine
  • aastaaruande koostamine
  • korteriühistute raamatupidamine

Arvestuse aluseks on võetud dokumentide arv

Raamatupidamisteenuse hind kuutasuna kujuneb läbirääkimiste käigus.

Alltoodud hinnad on informatiivsed.

0 – 10 dokumenti

35 EUR

11-25 dokumenti

50 EUR

26 – 50 dokumenti

80 EUR

51 – 75 dokumenti

110 EUR

76 – 100 dokumenti

140 EUR

101 – 150  dokumenti

170 EUR

151 – 200 dokumenti

200 EUR

201 ja rohkem

hind kokkuleppel

 Baashind sisaldab:

  •  Algdokumentide kontroll ja vajalikesse andmikesse kandmine
  • Ostu- ja müügireskontrad
  • Põhivahendite arvestus kuni 5 ühikut
  • Sularaha arvestus (kassa sisse- ja väljamineku orderite koostamine)
  • Arveldused aruandvate isikutega
  • Käibemaksuarvestus
  • Igakuiste maksudeklaratsioonide koostamine ja esitamine Maksuametile
  • Koostatud raamatupidamisregistritest väljatrükid
  • Arhiveerimine jooksev aasta  tasuta
  • Lisateenused:
  1. Palgaarvestus (palgaleht koos puhkuse-, lõpurahade ja maksude arvestusega) – 4.00     eur/inimene (1-3 in.tasuta)
  2. Põhivahendite arvestus (1-5 üh.tasuta) – 1.92 eur/ühik
  3. Dokumentide koostamine (käskkirjad, otsused, sõidupäevikud jne) – 9.60 eur/tund
  4. Statistikaaruade koostamine ja esitamine – 9.60 eur
  5. Komandeeringuaruande koostamine – 6.40 eur
  6. Laoarvestus – 0.45 eur/rida
  7. Kiirtöö (vahebilanss, kasumiaruanne, muud aruanded) – 12.80-64.00 eur
  8. Püsikliendile jooksvaid küsimusi puudutav konsultatsioon – tasuta
  9. Aastaaruande koostamine - 50 – 200 eur  (üks kord aastas) lepingu alusel
  10. Eelmiste perioodide raamatupidamise korrastamine - hind kokkuleppel

 

Olga Nikulina 

Vanemraamatupidaja, tase 6

Kutsetunnistus 081497

tel. +372 56 90 17 51

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Meie kontaktid:

Meniveks Grupp OÜ
Peterburi tee 53, 11415

Tel: +372 60 50 937
E-mail: meniveks@hot.ee